Palkovics László szerint a megfogalmazott kritikákkal majd akkor tudnak valamit kezdeni, ha már elkészül az új Nemzeti Alaptanterv, illetve ha a tanárképzés rendszerében az új módszerek megjelennek már.
"A cél a jelenségalapú oktatás, azaz egy jelenségen keresztül mutassuk be a környezetet. A matematikát és a fizikát mindenképp meg kell tanulni, olyan nincs, hogy csak jelenségeket tanítunk, de nincs a diákok birtokában az ehhez szükséges leíró eszközrendszer" - mondta el az államtitkár. A jövőben nagyobb hangsúlyt fektetnek az átmenetekre, mivel nem mindegy, hogy mi történik az óvodában, miket kell tudni egy diáknak általános iskola végén vagy például, hogy mit tartalmaz az érettségi - szögezte le Palkovics László
A TELJES BESZÉLGETÉS IDE KATTINTVA TEKINTHETŐ MEG.Palkovics László szerint a megfogalmazott kritikákkal majd akkor tudnak valamit kezdeni, ha már elkészül az új Nemzeti Alaptanterv, illetve ha a tanárképzés rendszerében az új módszerek megjelennek már.
"A cél a jelenségalapú oktatás, azaz egy jelenségen keresztül mutassuk be a környezetet. A matematikát és a fizikát mindenképp meg kell tanulni, olyan nincs, hogy csak jelenségeket tanítunk, de nincs a diákok birtokában az ehhez szükséges leíró eszközrendszer" - mondta el az államtitkár. A jövőben nagyobb hangsúlyt fektetnek az átmenetekre, mivel nem mindegy, hogy mi történik az óvodában, miket kell tudni egy diáknak általános iskola végén vagy például, hogy mit tartalmaz az érettségi - szögezte le Palkovics László
A TELJES BESZÉLGETÉS IDE KATTINTVA TEKINTHETŐ MEG.