A mintegy 160 ezer látogatóval számoló berlini rendezvény a világ egyik vezető turisztikai kereskedelmi vására, ahol 180 ország tízezer kiállítója mutatkozik be, az egyhetes esemény alatt közel 7 milliárd eurónyi üzletet kötnek a résztvevők. Számos iparági szereplő is megméreti reklámmegoldásait, a szállodáktól a turisztikai régiókon át a légitársaságokig.
Az MTÜ díjazott reklámfilmjeit, melyekért a Lounge Design felelt, két kategóriában is elismerték. A magyarországi barangolást és a minőségi belföldi időtöltést népszerűsítő filmekkel tavaly ősszel találkozhatott a nagyközönség, azokban a hazai látnivalók, ismertebb és kevésbé ismert turisztikai élménypontok, a különféle régiókban található rejtett kincseink felfedezésére ösztönözték a családosokat, a fiatalokat és az idősebbeket.
Az ügynökség több, a belföldi utazásokat népszerűsítő kampányt folytatott a magyarországi piacon, az akciók eredményessége már számokban is megmutatkozik. Tavaly jelentősen megugrott a hazai turisták által eltöltött vendégéjszakák száma, és a korábban kevésbé népszerű turisztikai helyszínek is felkerültek a keresett utazási célpontok közé. A kormány a belföldi turizmust a Kisfaludy-program révén, több száz milliárd forintos szálláshely-fejlesztés révén is támogatja – emlékeztetett az MTÜ.
Magyar Nemzet