Nagy vihart kavart a Forma-1-es évadzáró futam dobogói ceremóniája közepette bemutatott új hivatalos logó. A rajongók körében szinte egyöntetűen negatív fogadtatásban részesült az új arculat vezetőjeként bemutatott logó, de a versenyzők is megfogalmazták saját kritikáikat.
Lewis Hamilton szerint például a régi logó a sport ikonikus jelképe volt, amivel természetesen az F1-et birtokló Liberty Media oldaláról Ross Brawn nem ért egyet.
„Sem ikonikus nem volt, sem emlékezetes nem volt” – jelentette ki Brawn, majd hozzátette: „Az új logó fontos szerepe, hogy a szurkolók érezzék, új korszak vette kezdetét. Az új arculattal jelezzük, hogy a megszokott közegen túl akarunk érni. Leginkább a fiatalok körében” - mondta a 63 éves vezető.
Az új logó mellett hamarosan érkeznek az új arculati elemek is. Hogy a jövő szebb lesz-e, az ezúttal a grafikusokon múlik...